본문 바로가기

행복의 절대가치/중년의 돈

당신이 브랜드다


이 칼럼을 읽고 내 눈에 들어온 문구는 


1. 이강인 이란 브랜드가 눈에 들어왔다

2. 내 이름 석자가 브랜드다

3. 나 자신을 브랜드로 바라보고 어떻게 해야 장기적으로 가치를 

발생시키며 성장할지 생각해보면 어떨까


이강인은 이번 월드컵을 통해 최고의 브랜드로 성장을 했다 시간이 갈수록 더 성장을 할것임에 틀림이 없다 

그가 있어 우리는 행복했다


내이름은 "유 관 우" 이다 나이는 76년생이고 5학년짜리 남자 아이가 있다..

어떻게 해야 가치있게 성장할수 있을까 ?



I read this column and the phrase that came into my eyes 1. Brand name Lee Gang-in has come into my eyes 2. My brand name is brand name 3. Looking at myself as a brand and how to value it in the long run What if you think about how to generate and grow Lee Kang-in has grown as a top brand through this World Cup. He was happy we were My name is "Yoo Kwan". I am 76 years old and have a 5th grade boy. How can we grow to value?

반응형